God Morgon

Arbetsdag igen! Jag är visst lite sen här hemma, tänkte jag skulle börja tidigt så jag kan sluta tidigt men jag kom inte upp ur sängen 05.30 det gick bara inte

Humör: Trött
Gjort: Gått upp, gett kissarna mat och ätit frukost
Planer: Klura ut vad jag ska ha på mig, göra mig klar och sen jobba i minst 8 timmar
Lyssnar på: Rix
Läser: Kommentarer
Dricker: Ananas jouice
Äter: Vardag igen vilket betyder vanilj yougurt med mini keso. Gott!
Bästa: Att jag är uppe ur sängen
Sämsta: Idag skulle jag kunna gnälla ett par gånger till om hur trött jag är
Barn: Nej
Väder: Idag kan vara sista dagen med snö på marken, det ska bli varmare. Men idag väntar sol och minusgrader, men än så länge är det mörkt ute

Någon som fortfarande är ledig?
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas du får en bra dag på jobbet! Själv är jag ledig idag, jobbar dock tors o fre. Sen har jag långhelg ledigt igen (lör-mån). Fast jag har jobbat så mkt nu under nyårsveckan så ledighet är verkligen välbehövligt ;)

KRAM

2009-01-07 @ 11:06:47
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Ja, eller hur. Vi kanske slutar på samma företag sen!

Vi ska snart ut på LIA, lite nervöst =) Vart hade du din LIA nu igen? Har för mig att du sagt det..

2009-01-07 @ 12:03:40
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Nä, tyvärr har allvaret börjat här också. Men det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde!

2009-01-07 @ 19:04:28
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0