Morn!

Uppe med tuppen, nä idag slapp jag det Skrållan var lugn, jag sov till 8,30. Helt lagom tid att vakna, jag är utvilad och det är inte mörkt ute längre då


Igår var jag själv hemma, Christian var på en fest. Jag mådde illa bra länge in på kvällen, men nu verkar det ha släppt. Jag sitter nämligen och dricker kaffe, eller ja andra koppen till och med. När jag är sjuk är jag aldrig sugen på kaffe så det borde vara ett friskhetstecken


Jag gav Skrållan en tabelett Relax igår kväll, Camilla tipsade om dem för någon vecka sen och de fungerar faktiskt. Hon blir lugnare och har inte samma ryck med att hon vill hoppa högst upp på allt när hon får en sån. Det var andra gången jag provade, det får bli nån gång ibland. Det var lite kul när vi skulle köpa dem på Djurmagasinet, hon i kassan frågade om vi skulle ut och resa eller åka bil (de är kanske mest till för det), nja nä hon behöver bli lite lugn sa jag. Kan ju inte säga att vi har en damp katt hemma som slår halvt ihjäl sig när hon busar som mest

I eftermiddag ska mina syskon firas, de är tvillingar och fyller 26! Jag kommer ihåg första gången jag såg dem, jag var då snart 4 år och trodde på något sätt att småsyskon liksom var stora när de föddes som vanliga barn. De låg båda i en sån där plast korg tillsammans för de var så små. Jag blev besviken över att de inte var "klara" de var ju så små de gick ju inte att leka med. Tyvärr är min bror sjuk så han missar nog sitt eget firande, syster och Herman ska vi hämta och åka till mamma och pappa och äta tårta


Jag var bara tvungen att låna lite från Lisa - Det här är Felicia min brorsdotter. Hon är både lik sin mamma och pappa, jag ser dem båda i Felicia, lite kul. Trodde jag skulle träffa dem idag, men det får bli en annan gång istället när de är friska

Vad gör ni idag?
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0