Natti natti

Eller jag ska inte sova, kom bara inte på någon rubrik. Nu ska jag klappa ihop datorn och lägga mig på sängen en stund med ett täcke upp till hakan för jag fryser så och kanske en Skrållan på magen. Om ungefär en timme ska jag vara hos min syster och möta upp Herman och hans pappa, helgen är slut nu och Herman ska hem igen. Syster jobbar kväll så jag ska natta Herman i hans säng och titta lite på tv tills hon kommer hem 21.30

Tyvärr är jag så trött så jag vet inte om jag kommer vara någon rolig barnvakt med tålamod... Men men något kan vi nog se på tv innan han ska sova och det finns plättar i kylen skvallrade syster om så det löser sig nog utan att jag är rolig med tålamod

Vad ska ni göra ikväll?
Jag fick inga filmtips igår, testar igen. Har ni några bra hyrfilmer att rekomendera?
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, Mamma Mia har jag velat hyra länge - fast den kanske du redan har sett? =)

2009-01-05 @ 00:24:38
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Camilla

Petra: Tack för tipset, jag har redan sett den, jätte bra film

2009-01-05 @ 08:58:31
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0