Packa

Ja nu ska jag packa - Hatar att packa för det blir alltid för mycket! Imorgon åker vi till Oskarshamn för Kick Off festen direkt efter jobbet. Men för att jag inte ska behöva packa så mycket och har nära till jobbet så ska jag smita hem nån timme innan avfärd och byta lite kläder, fixa frisyren och bättra på sminket. Min chef ska vara på ett möte hela dagen så vi åker nämligen i sista sekund och kommer troligen inte hinna checka in på hotellet innan festen, så jag vill vara ombytt och klar

Men packningsproblem har jag alltså... Kom nyss fram till att jag väljer bort hårtvättning på torsdag då slipper jag lite flaskor och hårblås i väskan. Men sen är det resten. Ja jag får nog packa klart när jag är hemma imorgon, kanske har lite mer inspiration då

Eller behöver man inspiration för att packa??

Förresten är det bara jag som inte får något ljud från Youtube?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0