Så glad jag blev!

I mitten av December blev jag glad - Jag fick en utmärkelse av Alexandra :)
Tusen tack söta du - Nu tänkte jag skicka den vidare!



Glitzy - Den första bloggen jag läste, fick tips om den via Sussa en vän vi båda har. Hon sa "du som gillar mode måste kolla min kompis Charlottes blogg". Ja senare samma dag fastnade jag i blogg träsket, haha :) Jag gillar fortfarande Glitzy's blogg, trevlig tjej som skriver om det mesta

Anette - En jätte gullig tjej som skiver en bra blogg

Colorelle - Mysig tjej som tar så fina kort! Hoppas jag får träffa henne snart på Friskis & Svettis

Kristin - Hon är en jätte bra kompis, tack för att du finns

Käthe - Tjejen som alltid har bra modetips!

C a m i l l a - En bra bloggvän som blev med kattunge ungefär samtidigt som mig

Jill - Min kompis från jobbet, alltid kul att prata mode med Jill :)

Lisa - Min brors flickvän, hon är tjejen som har hjälpt mig hotta upp min blogg

Petra - Tjejen som är full av fart och fläkt, hon ger mig energi

Alla ni andra som jag läser och kommenterar hos får också en utmärkelse tillsammans :) Jag passar nog på att önska er alla som läser detta ett jätte bra 2009 också
 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Men tack söta du, vad glad jag blir! Och tack detsamma till dig!

Stor kram!

2009-01-02 @ 14:40:33
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anette

Tack! Så gullig du är som nämner min blogg ;) Gillar starkt din blogg med, trevligt när du varit så aktiv på sistone. Vet att jag har varit lite dålig men jag ska försöka bättra mig och snart vet du varför...

Kram

2009-01-03 @ 00:04:18
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: glitzy

tack snälla du:) kram

2009-01-03 @ 23:41:47
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0