Till ansiktet


Bilder lånade från Apoteket

Jag har under de sista två åren fått ganska torr hy, vet inte var det kom ifrån? Förut har jag haft på gränsen till fet hy och nästan aldrig kunnat använda något alls i mitt ansikte utan att det sett ut som jag smörjt in mig med smör

För ett tag sen läste jag att Petra fastnat för Apotekets nya nattcreme Apoliva och dagen innan Julafton var jag där och såg då burken och tänkte att jag också ska prova, passade även på att köpa ansiktsvattnet. Så nöjd jag är! Min hy blir jätte mjuk och känns renare, luktar gott gör de också. Detta är ett riktigt budget tips eftersom ansiktsvattnet bara kostar 33 kr och nattcremen 65 kr. För under en hundring så får man två väldigt bra produkter
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: låter kul, ha så trevligt!

2009-01-02 @ 11:23:37
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jennifer: Tack :)

2009-01-02 @ 12:04:03
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0