Väg 51 eller nåt

När jag gör intelligens test brukar jag alltid få höga siffror, men nåt jag inte alls har är ett lokalsinne. Tycker att när jag ser alla sorters bilder och annat logiskt borde jag väl ha ett lokasinne bättre än andra, men inte!

Idag tog jag bilen till Svärtinge, våra kompisar bygger hus precis i början (från Norrköpings hållet). Christian är där idag och hjälper dem sätta upp skåpen i tvättstugan och jag åkte ut för att se hur det gick och fika lite

När jag skulle åka hem så sitter jag och funderar över att jag ville åka gamla vägen som jag kom dit, alltså inte den nya väg 51 bakom Svärtinge. Samtidigt funderar jag på att ringa en kompis som skickat ett sms. Sen ser jag att skit också jag kommer visst ändå på nya vägen. Men sen snacka om förvåning när jag ser att jag kommit helt galet och åt det enda hållet man kunde åka stod det FINSPÅNG. Men hallå tänkte jag hur hamnade jag här?? Körde och körde, efter en stund fanns det en avtags väg till andra änden av Svärtinge, alltså tillbaka genom hela Svärtinge innan jag kom tillbaka där jag började

Tja ca 1 mil eller lite mer körde jag extra eftersom jag inte förstår åt vilket håll vägarna går när de snirklar sig runt varandra... Nu framstår jag väl antagligen inte som så värst smart :)
 
Vad har ni för fel och brister? Tell me
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe kanske du inte hittar hem i början om de bli nått hus däromkring :P Ja vet inte va som hände me räknaren det blev nått konstigt. jag ska se om ja kan få nån ordning på det.

2009-01-17 @ 18:55:05
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Lisa: Haha!

2009-01-17 @ 19:27:46
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Men måste hålla med lite om att vägarna i utkanten av Norrköping är lite knepiga. Eller, jag har ju inte så bra koll, åker mest förbi när jag åker hem till E.tuna men det är riktigt snirkligt och svårt om man inte vet vilka skyltar man ska följa. Dock har jag annars extremt bra lokalsinne, det är jag glad över :)

2009-01-18 @ 10:41:35
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0