090703

Det är lite svalare ute - Phuuu! Men inne kvarstår fortfarande värmeböljan, jag ska försöka vädra ur här nu. Lite svårt bara när vi har två katter, man kan ju liksom inte öppna fönstren på vid gavel för du klättrar de ut på taket - Not such a good idea

Jag sitter och väntar på att Christian ska komma hem, vi ska åka till ett par vänner och äta lite gott. Det blir lax sushi till förrätt och sen grillad fläsfilé i teryakisås. Måste nog hitta lite smågodis till efterrätt också ;) Mumma värre

Lagom till detta något svalare väder anlände så kom min nya kavaj från Minimarket. Bilden jag visade var från Grandpa, men jag köpte min hos Tresbien. Bara det att sen mitt paket "kom bort" på posten/ombudet i April så vill jag inte längre skriva om när jag har beställt något, risken är väl att fler saker försvinner. Så vill ni också köpa den kika in där så finns den på rea



Den är grymt fin - Minimarket kan verkligen det där med kläder. Den här kommer bli väl använd både nu i sommar och längre fram i höst

Jag har blivit ett riktigt kavaj freak, har ni märkt det eller? Det är faktiskt det bästa plagget att ha i sin garderob enligt mig, bara ett linne under och ett par snygga jeans så är man liksom klar. Det ser dressat ut men inte för mycket
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Jättefin! Ska bli kul att se den på dig ;)

2009-07-03 @ 20:59:15
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Käthes mode & skönhet hos Amelia

Ser superfin ut!

2009-07-03 @ 22:24:05
URL: http://www.amelia.se/kathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0