Den här fukten

Missförstå mig inte nu, jag gillar värmen vi har. Men jag gillar inte luft fuktigheten som är så hög, det ska vara fuktigt när man är utomlands och bara ska sola och bada hela dagarna, men inte när jag sitter på ett kontor hela dagarna
 
Hur kul är det att göra sig iordning på morgonen, plattat hår, smink och strykta kläder. Sen precis när man är klar så börjar förfallet, jag ser hur jag blir lite blank i pannan sen börjar håret vika sig lite utåt. Efter en kort men svettig promenad till kontoret så ser jag ut som jag nyss gått upp ur sängen utan att sminka av mig kvällen innan och sovit med kläderna på! De sista två dagarna har varit de värsta nånsin tror jag

Nej ni nu ska jag börja igen, men idag funderar jag starkt på att skita i det mesta och se ut som det blir eftersom det ändå slutar så

Eftersom jag inte ska ha semester än på länge så ska det nästan bli lite skönt nästa vecka när det ska bli lite svalt igen. Men en eller två veckors uppehåll räcker bra, sen vill jag ha tillbaka värmen igen. Jag behöver bara en paus från den så jag kan sova ut och kanske få något vettigt gjort efter jobbet (typ städa, handla mat)
   


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu verkar det ju bli kallare...SNYFT!!

Man måste gå till en Chanelbutik för att fixa väskan :)

Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

vilken fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-03 @ 09:35:06
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Camilla

Kajsa: Ja.. lite trist, men jag vill kunna andas några dagar. Ok

Angelica: Tack!

2009-07-03 @ 17:16:16
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0