En överdel också ;)

Igår skrev jag att jag bara hade fått en underdel och att de skulle meddela leverans av överdelen senare - Idag damp överdelen ne, Tack för den Nelly nu har jag en hel bikini ;)

 

Update 30 min senare: Jag kom på att jag kanske skulle prova den också eftersom i den svarta har jag M och i denna beställde jag S i överdelen och L i underdelen, ni vet små tuttar och stor rumpa :) Men alltså så små är DE visst inte och så stor är DEN visst inte. Överdelen är för liten och underdelen är för stor ;) Haha, det blir en retur trots allt
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vad trist när det blir fel och när ens egna ögon ser fel. Men det var ju trevligt att du inte är så stor el liten som du trodde du var.

2009-07-09 @ 21:30:51
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sandra: Ja :)

2009-07-10 @ 06:29:01
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0