Måndag morgon

Det här inlägget skriver jag med bara höger hand, tyvärr går det inte att använda vänster - Jag har ätit Toblerone och det blev visst lit kladdigt. Min yougurt och minikeso var slut och det fanns bara torra knäckemackor hemma så jag behövde liva upp frukosten lite med något, alltså Toblerone. Det är ett sånt där taxfree godis, jag köper aldrig Toblerone i butiker men ska jag flyga så köper jag det nästan alltid. Den här gången var det en present från mina föräldrar som kom hem från Azorerna i torsdags. Vilka underbara bilder de har visat, det är verkligen något man ska besöka om man vill ha något att titta på under semestern

På tal om resor så har vi nog bestämt oss för Mallorca i slutet av september nån gång. Vädret ser fortfarande ut att vara varmt och soligt då och det kan ju vara skönt att en gång åka till ett civiliserat resmål istället för Arabvärlden som vi brukar :) Jag ska nog ringa resebyrån idag och se vad de säger

Dagen igår var hur fin som helst och jag satt på altanen och plöjde igenom flera tidningar. Det fläktade lite svalt och några moln for förbi. Men när jag kom in igen var jag helt kräftröd på bröstet och lite på benen. Solen tar hårdare nu än när jag var mindre upplever jag. Då brände jag mig nästan aldrig nu blir det bara vanligare

Hoppas ni har en bra dag! Jag har nedräkning 5 dagar kvar att jobba!
 

Kommentarer
Postat av: Helle

jag trodde du hade skadat dig eller liknande, när jag läste att du bara skrev med högerhanden! Toblerone-kladd är en mycket bättre anledning :)

2009-07-27 @ 14:17:28
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Käthes mode och skönhet hos Amelia

Jobbigt med kladd! :)

2009-07-27 @ 20:52:20
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Camilla

Helle: Nej så illa var det inte :)

Käthes mode och skönhet hos Amelia: Ja

2009-07-28 @ 06:59:26
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0