Randig bikini



Är det nån som lyckas med sina beställningar från Nelly?
Det här är tredje gången det blir konstigt för mig

När jag var på Glitzy's och Izza's bloggfest fick vi varsin bikini från Wonderland. Jag valde då den svarta, helnöjd är jag med den. Eftersom det är en så bra modell med knyt i ryggen och man kan välja separata storlekar så bestämde jag mig för att köpa en svart/vit randig också

När jag gjorde beställningen gick allt fin fin - Jag fick tom en bekräftelse. Men idag så kom det bara ett par bikini byxor... Överdelen står att de ska meddela leveransdatum på senare? Men hur tänkte de nu, tror de att jag vill ha underdelen när de inte skickar överdelen. Och tror de verkligen att jag tänker betala frakt och returkostnad för det här, eller hur säkert!!
  

Kommentarer
Postat av: sarase

Den där bikinin är så snygg!



Men va skumt!Hur kan de överväga att skicka överdelen utan underdelen?Då är det ju bättre att de väntar tills överdelen kommit in så kunden får båda delarna samtidigt..som som vanligt..men tydligen inte..va dåligt!

2009-07-08 @ 22:59:48
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Min erfarenhet av www.nelly.com är att de helst skickar det som finns i beställningen omg och att resten kommer senare när det kommer in. I bikinifallet= ditt tycker man ju att de hade kunnat väntat,men jag tror inte de arbetar så.

Jag tycker du ska ringa upp dem och höra,vill du returnera behöver du nog isf inte betala frakt och returkostnad eftersom du beställde en bikini i två delar. Alternativet är väl att vänta på underdelen. Ringer du kan du säkert snabbare få ett svar NÄR den kommer i lager igen.För underdelen (om du nu väljer att du vill ha den senare) tror jag inte du behöver betala fraktkostnaden. Men jag VET inte säkert. Ring och hör tycker jag!



Kramar



Och javisst..vad trevligt..då försöker vi få till en fika längre fram när du är i Sthlm för shopping

:-)!

2009-07-09 @ 00:33:29
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Camilla

Sarase: Ja den är jätte fin! Jag tycker inte de ska bekräfta något de inte har

HannahSthlm: Ja troligtvis är det så de jobbar. Men det blir lite konstigt när det är en bikini. De har ingen kundtjänst längre! Man får maila dem, också konstigt

Kul!

2009-07-09 @ 05:54:02
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Usch vilken osis du har med Nelly! Själv har jag aldrig haft strul med dem och har ändå handlat därifrån många ggr sen de startade...

Hoppas det löser sig!

2009-07-09 @ 11:51:19
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja! Fast nu har överdelen kommit så problemet är löst

2009-07-09 @ 18:09:02
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0