Skitigt hemma

När Christian kom hem idag såg det hemskt ut här hemma! De ska dra in bredband i alla lägenheter i vår förening, det är YIT som gör installationen. Men den montören som varit hemma hos oss bestämde sig visst straxt före 16 att det var dax att sluta jobba utan att plocka undan efter sig!!! Hallå det är liksom ingen byggarbetsplats det här, vi är två personer och två katter som bor här. Skitigt, äckligt och saker som var flyttade... Ja och sen måste jag väl se till att vara klar kl 06,30 imorgon för då ramlar han väl in här igen

Dagen idag har annars varit hur bra som helst! Ganska svår förhandling, eller kanske mer att det var mycket att sätta sig in i, väldigt många olika siffror att räkna på och ta ställning till. Det var en bra kurs och jag har lärt mig mycket. Det blev tårta, rulltårta och chokladbollar hemma hos mina föräldrar - Mums!

Nu kommer straxt K r i s t i n förbi här, hon ska hämta ett par saker som blev kvar i lördags
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad jobbigt att ha folk som ska jobba hemma! Varför plockar de aldrig undan efter sig?

2009-06-03 @ 00:35:28
URL: http://jennysblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jenny: Det undrar jag också!

2009-06-03 @ 21:01:42
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0