Varm morgon

Nu har verkligen sommaren börjat - Tecknet är att jag tycker det är apvarmt i sovrummet på morgonen. Jag är världens mest frusna person men nu tycker tom jag att det är varmt och sover med fönstret öppet - Härligt!! Det som inte är härligt är att jag ska jobba imorgon, vem har lust att jobba när det ska vara 30 grader och sol ute? Alla har börjat räkna ner dagar/veckor till semestern. Jag har inte börjat än - ska inte semester förrän i Augusti :(

Men idag är det helt underbart ute och jag är LEDIG! Vi ska kanske plocka med oss lite smått och gått och åka och bada, om jag kommer i vattnet blir det årets första dopp i Sverige för mig. Jag vet att jag är sen! Lillsjön blir det nog om vi åker, ganska när och bra ställe att vara på

Igår var vi på 30 års fest och firade den här tjejens kille - Han hade önskat sig pengar så vi tog med oss en påse med mynt. Det känns ju liksom lite mer med mynt än med sedlar ;) Festen var skoj - Tyvärr har jag fortfarande lite svårt att dricka något med sprit i efter min egen 30 års fest. Den dagen efter smaken kommer liksom tillbaka till mig... Ett par cider gick ner men sen sa det stopp. Massor med trevliga människor och Kristin är duktig på att hitta på lekar så vi hade fullt upp

Ikväll ska jag var hemma och se på TV med svensk text - Jag har inte tittat på vår tv på en hel vecka nu! I torsdags när jag kom hem var klockan nästan 12 på natten. I fredags var jag på bloggträffen och igår 30 års fest. En massa roliga saker som gjort att en lugn hemma tv kväll har fått vänta. Men ikväll ska jag sjunka ner i soffan med lite smågodis och se på något program som inte är dubbat till Tyska. På hotellet i Berlin fanns det 30 kanaler att välja mellan, alla utom 3 var dubbade :( Jag växlade mellan MTV, CNN och BCC de stunder jag kollade på tv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0