Onsdag mitt i veckan

Idag har jag styrt lite med de papper som krävs för att få komma in på ett kärnkraftverk. Pappren är ifyllda, min chef ska skriva under imorgon sen ska de till SÄPO för att kontrollera mig. Jag har bokat två besök hos läkaren, imorgon ska jag drogtestas och nästa vecka ska jag på undersökning. Meningen är att jag ska in och jobba på fredag nästa vecka, btw den 13:e kan inte båda gott. Det kan ta upp till 8 veckor innan såna här kontroller är helt klara så jag får nog vara med en guide. Jag måste åka på torsdag morgon till Oskarshamn för att efter lunch påbörja inpasseringen, det tar lite tid och är lång kö när det är första gången man är där. Sen förhoppningsvis är allt klart så jag kan åka dit på fredag morgon och galant gå genom alla säkerhetskontroller, fingeravtrycks granskare mm. Som ni kanske märker är det inte bara att åka till ett kärnkraftverk och gå in där...
 

Kommentarer
Postat av: Ante

nu vet jag vad jag vill ha...



86261990" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Waylon-Jennings-Live-43-Ruby-dont-take-Country-Classics-2-LP-auktion86261990



2009-03-04 @ 21:20:42
Postat av: Camilla

Ante: Den fungerar inte...

2009-03-05 @ 05:45:34
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0