Recension: Maybelline concealer


Bild lånad från Maybelline

Nu har jag testat klart!

+
Lätt konsistens
Bra att täcka små röda prickar och ojämnheter med
Dryg, ta bara lite annars får du smeta ut hur länge som helst

-
Den täcker inte ordentligt det mörka under ögonen
Den blir glansig runt ögonen så det krävs puder över
Den blir kladdig under och på ögonlocken (jag är mörk där också)
Den svider lite under ögonen, jag har inte fått några utslag men det är obehagligt

Sammanfattning
Jag kommer fortsätta använda den runt näsan och för att täcka mindre ojämnheter som ex röda prickar. Men jag har redan slutat använda den runt ögonen för där klarade den inte de krav jag har, där kommer jag istället fortsätta använda Make Up Stores

Betyg
3/5
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh synd, jag älskar just den serien och på mig passar den utmärkt =)

2009-04-01 @ 09:33:49
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0