Todays shopping

Jag var på Jysk och fixade bäddmadrassen, jag ska få den i present av mina föräldrar. Nu ska den bara hem till dem ett tag och tas ur vacumförpackningen och luftas. Den ska tydligen lukta en del i ett par dagar medans den vidgar ut sig, den är gjord av memory skum. Jag var lite orolig att om jag lägger ut den här på golvet kanske katterna reagerar på doften och kissar på den



Igår såg en bild på en så fin trench som Beata hade köpt på H&M. Vet inte om jag hittade samma, men den här hängde på ett rea ställ med 50% rabatt, det blev 249 kr. Den är lagom lång, fina veck där bak med en rad knappar i mitten



Det blev också ett par tvåfärgade strumpbyxor från Lindex. Tyckte de såg fina ut på de här bilderna på Frida Fahrman. Jag tänkte ha dem till en svart klänning eller längre tröja
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Funderar också på attköpa de där strumpisarna. Himla snygga!

2009-04-02 @ 16:21:27
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ellinor: De är väldans fina!

2009-04-02 @ 19:52:10
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0