Söndag

Sista dagen på helgen, vad veckorna går fort! Det är ju snart midsommar, eller kanske inte snart men om en månad

Dagens planer då... Prova jeansen från H&M jag köpte igår lite mer här hemma innan jag bestämmer mig. Jag är alltid lite skeptisk till billiga jeans, kommer de hålla formen, färgen? Eller använder jag dem 2 ggr och sen skänker dem till Myrorna som jag gjort med de flesta andra billiga jeans jag köpt? De kändes helt ok igår och är i den svarta färgen jag vill, lite lite sliten inte kolsvart

Jag ska gå en promenad med A n n i c a det är strålande väder ute så det blir toppen! Kanske blir en glass på Halvars när vi ändå går förbi, jag är ingen glassfantast (undantag för B&J och yougurtglass i Gallerian) men en mjukglass med vaniljsmak och varm choklad fudge till det är ganska smaskiigt

Nu ska jag i alla fall stänga av datorn lite tillfälligt och sätta på kaffebryggaren. Christian gick precis till affären för att köpa färskt bröd. Till efterrätt (efter frukosten) ska jag äta en cookie som jag bakade igår
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Gissa gärna vem som är Veckans Kändis på min blogg så kan din blogg få synas på min:)

2009-05-24 @ 10:43:12
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Bettan: Jag ska kika in!

2009-05-24 @ 11:11:59
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Låter som du har en skön söndag framför dig!

Själv har jag redan jobbat o kommit hem :)

2009-05-24 @ 11:40:54
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0