Söndag

Sista dagen på helgen, det känns som en jätte lång helg fast det bara är en dag extra ledigt, super skönt! Snart är det ju 3 dagars helg igen också

Just nu håller vi på att tvätta, det blir en himla massa tvätt när man är på semester. Det blir nog tvätt hela förmiddagen här hemma innan vi är klara. Min syster och Herman ska komma förbi en stund, mitt hår blev väldigt ljust på semestern och jag har köpt mig en toning som hon ska lägga i. Jag behöver gå/åka ner till stan också, min Malva Mavadry är slut och jag vägrar måla naglarna utan (det tar för lång tid att torka)

Förskylningen hoppas jag bli av med fortast kvickt! Tydligen har jag redan lyckats smitta min brorsdotter, hoppas ingen mer har blivit sjuk. Nu sitter inte det onda i bihålorna längre, det brukar båda gott. Men min näsa rinner, som tur är finns ju Otrivin Comp - Som att vrida av kranen det bara slutar rinna :) Sen att det blir skit torrt och värker efter ett par dagar det struntar jag i nu. Sen har jag en till favorit när jag är förskyld som hjälper, Mucoangin, finns recpetfritt på Apoteket. Jag gillar inte halstabletter, kan nog tom säga att jag hatar halstabletter. De smakar tandkräm och vem vill egentligen svälja tandkräm som dessutom inte hjälper mot det onda? Den här lilla tabletten däremot, den smakar kanske inte jätte gott, men det går. Sen liksom bedövar den i halsen så man inte känner det onda, bra bra!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0