Blusar & Byxor

Som ni kanske har märkt på mina inlägg så är jag inne i en period då jag vill ha välidgt många blusar och byxor. Egentligen grundar det sig i att jag vill ha en bra bas garderob att ha till jobbet och faktiskt till fest också. Blusar går att kombinera obegränsat både med byxor, jeans och kjolar. Byxor har jag snöat in lite på efter att ha haft en väldigt lång jeans period, fast den är ju inte för det över, som kanske märktes från gårdagens köp

Jag gillar inte alltid det här med klädbutiker. Ska försöka förklara för er vad jag menar. Jag är en rastlös person som vill ha ett mål med allt jag gör och vill inte göra meningslösa saker. Därför får jag känslan "Uhh vad mycket kläder som hänger i en enda röra" när jag går in i en klädbutik. Istället börjar jag spana lite på vad andra har i sina händer, om det är något jag också gillar. Jag tittar på provdockorna och de som jobbar i affären, men sen blir det liksom för mycket

Till vad jag istället gillar. Sitta framför datorn - besöka webb butiker där man ser ett plagg i taget - titta in hos mina favorit bloggar för att få inspiration, som jag har sagt förut vill jag se kläder på riktiga tjejer med riktiga former. Exempelvis var det sättet som jag hittade jeansen från Cheap Monday och min svarta skjorta från Acne

Nu tillbaka till det som det här inlägget skulle handla om Blusar & Byxor. Jag kikade in hos Frida Fahrman tidigare i veckan och såg att hon hade hittat både en blus och ett par byxor som faller mig helt i smaken. De ska finnas att köpa på Monki, jag ska nog försöka ta mig dit så snart jag kan



Såhär snygga är byxorna på!

Dagens inspiration blir helt klart Frida Fahrman - Hon visar ofta bra budget köp. Om ni inte besökt henns blogg tycker jag absolut ni ska göra det
 


Kommentarer
Postat av: Syrran Cissi

Hej syster!

Tack så jätte mycket för hjälpen häromdagen med flytten...jätte snällt av er=)

Nu har jag bara lite små saker kvar, ska flyttstädas idag. Kram kram

2009-11-28 @ 08:31:36
Postat av: Camilla

Syrran Cissi: Det var så lite så. Lycka till ;)

2009-11-28 @ 09:12:37
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Kristin

Det ser faktiskt ut som en pyjamas hon har på sig...

Inte snyggt enligt mig, men tur är väl att man har olika smak.

Hoppas allt är ok med er!

2009-11-28 @ 11:06:29
URL: http://kristys.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Härligt, då ska jag dit och testa! Fasen vad snygga de där var då, de måste också spanas in. Kram

2009-11-28 @ 12:55:23
URL: http://beatas.se
Postat av: Camilla

Kristin: Haha, ja det är väl tur. Jodå det är ok

Beauty By Beata: Ja gör det!

2009-11-28 @ 17:35:36
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0