En lista om mig

Den här lilla listan har jag sett på flera bloggar - Nu får ni veta lite mer om mig också

De 3 senaste köpen jag gjort är  En vit skjorta, ett par svarta skor med spetsig tå och 10 cm klackar, schampo & balsam
Det senaste jag googlade var  Google translate
Mitt absolut sämsta köp någonsin  Det måste jag ha förträngt
I min handväska har jag just nu:  Lite för mycket saker
Mitt signaturplagg är  Jeans
Jag är beroende av  Choklad
Den största kändis jag har nummer till i mobilen är  Nej det finns nog ingen
Jag har aldrig köpt något från  Odd Molly, inte alls jag
Jag fyndar bäst på  Nätet när jag får titta ett par gånger och fundera lite
Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja  Ignen idé att skriva en kändis här eftersom jag aldrig skulle kunna ha deras kläder, haha. Vet inte
I min skosamling har jag  En hel del skor, två par från Whyred köptes den här hösten de gillar jag
Varje månad shoppar jag för  Vet inte?
Jag är som snyggast när  Får tid till att göra mig iordning
Mitt hår är  I behov av ett frisör besök, utväxten behöver färgas
Om jag vill ha smakråd så frågar jag  Ofta har jag ändå bestämt mig, men Jill sitter nära varje dag och hon har väldigt bra smak - Förutom hennes obssesion för rosa och bling bling ;)

Nu utmanar jag alla er som läser detta att göra en lista ni också
 


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

de brukar ju göra så med filmer, det går ju aldrig jämföra bok med film då så mycket i böcker sker via tankar men i film ska de ske via handling.

2009-11-30 @ 13:40:06
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Svar: Tack, hittade dem på H&M trend! :)

2009-11-30 @ 15:34:01
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Så bra! Du får säga om den där färgade också är bra sen!

2009-11-30 @ 17:08:02
URL: http://beatas.se
Postat av: Camilla

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer: Lite synd

Ellinor: Ok

Beauty By Beata: Ja det ska jag göra

2009-11-30 @ 19:18:05
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0