Fredag

Det är skönt att det är Fredag idag tycker jag. Imorgon har jag ensamdag här hemma eftersom Christian ska på utbildning. När jag har ensam hemma dagar passar jag på att göra absolut inget alls som är planerat. Christian älskar att planera vad man ska göra på helgen medans jag kan tycka det kan vara skönt att göra inget alls. Tror däremot att jag ska gå emot mig själv lite och planera en sväng ner till stan, jag behöver köpa silkesdroppar till håret

Jag ser visst lite butter ut på bilden. Orsaken är att jag fick nackspärr på vänster sida när jag duschat i morse. Så idag har jag blåst hår och klätt på mig med tårarna sprutandes ur ögonen. Det gjorde så fruktansvärt ont tom när jag andades så jag visste inte vad jag skulle göra. Men eftersom det här hände för någon månad sen och jag hade en tid hos sjukgymnasten idag på morgonen så bet jag ihop, grät när det var som värst men var nog envis för att lyckas sminka mig utan tårar och sen försiktigt trippa iväg till jobbet. Efter massage och ackupunktur så kändes det bättre, den där hemska akuta smärtan blev som bortblåst. Och jag jobbade hela dagen!

        
¤ Skjorta - Acne ¤ Jeans - Acne ¤ Skor - Scorett
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag vill ha den skjortan!! :) Hoppas du får en fin (oplanerad) lördag ;)

2009-11-20 @ 20:05:44
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Molly

Din arma stackare, att ha så där ont i nacken är fruktansvärt, jag vet för jag har varit sjukskriven länge för dålig nacke och fick gå med stödkrage och hela rubbet...Fin du är =)

2009-11-21 @ 20:51:46
URL: http://mollysmix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0