Good evening

Kikar in här lite snabbt - Det blev en fika på stan med Annica efter jobbet och besöket hos sjukgymnasten. Jag är nog snart botad från min onda axel, det har ju bara tagit nästan 2 månader och sista 4 veckorna 2 besök per vecka. Men det är det ju helt klart värt! Jag ska tillbaka en gång nästa vecka men sen kan jag nog göra ett upphåll

Jag har fått ett paket idag, ett par byxor jag beställt från Acne. De är väldigt väldigt tajta, jag är ibland stl 40 men oftast 38 i deras kläder. De här är beställda i stl 38 och det är ju inte lätt att få på sig ett par tajta byxor som har dragkedjan och knapparna där bak! Men på kom de och de får nog stanna i min garderob i den storleken

Snart är det dags för Ullared igen - Jag ska titta och ännu en gång förundras hur människor kan stå i kö för att komma in där :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Funderar också på att beställa de byxorna men blir lite tveksam över storleken nu när du säger att de är väldigt tighta. Visst har du de andra byxtightsen med dragkedja nedtill? Vad har du för storlek i dem?

2009-11-30 @ 20:56:16
Postat av: Camilla

Sofia: De här har en bred resår upptill det är den som är tajt och att få upp dragkedjan. I de andra har jag medium

2009-12-01 @ 06:12:53
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0