Måndag igen

Jag tycker veckorna går så fort! Det är måndag och sen helt plötsligt är det fredag och helg igen. Sen går det ännu fortare och det är måndag igen. Fler som har samma känsla?

Har: Sovit gott inatt
Just nu: Hade jag hoppats på att äta frukost men det enda som fanns i kylen var fläskfilé så frukost får vänta en stund
Ska: Göra mig klar, fixar hår lite smink och hitta något i garderoben att ha på mig. Sen till jobbet. Sen till sjukgymnasten på förmiddagen. I efermiddagkväll kanske vi ska titta på en bil. Förresten jag har ju inte berättat bil historien från veckan, det ska jag göra senare
Humör: Neutral känner jag mig
Äter: Inget då då
Dricker: Proviva päron
Bästa: Jag känner mig utvilda efter att ha haft 3 dagars helg
Sämsta: Jag vet ju inte än om det är det sämta. Men det var ju inte stängt på jobbet i fredags så min mailbox är nog illröd. Men jag kan ju hoppas på att det inte är allt för många mail att plöja genom
Väder: Mörkt! Det är nog inte sådär jätte kallt men jag ska använda min nya halsduk idag också. Den var med på hund promenda igår och den värmer bra

Hoppas ni har en bra måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0