Mina tankar när jag dricker kaffe

Jag brukar tänka ganska mycket när jag dricker kaffe - Skumt kanske, vet inte. Det är som att kaffet får fart på hjärncellerna på morgonen

Igår kände jag "morgondagen kommer köra ihop sig helt". Men först kom ett telefonsamtal från Make Up Store, jag hade en tid där idag för sminkning. Tydligen var alla sjuka, men de flesta verkade jobba ändå. Men hon ville ringa och kolla om det var möjligt att boka av tiden. Jag kände inte för att blir magsjuk så det gick så bra så. Sedan nu på morgonen med en kopp kaffe i handen och fortfarande känslan av att det blir lite körigt idag, bortbjudna på middag, besöka på sjukhuset, hämtas av Erika, fest, utgång. De sista två sakerna körde iof inte ihop sig men resten skulle inträffa nästan samtidigt. Jag vill alltid vara med på allt och träffa alla, inte missa något

Nu har jag beslutat mig för middagen, besöket på sjukhuset, sen hem och fixa mig lite, köra bil till festen, vara nykter, umgås med vänner, åka hem

Kaffet gjorde underverk kan man säga! Jag hinner med alla de saker jag helst ville göra. Festen vill jag inte missa för jag vill träffa mina vänner, men jag hinner liksom inte med att bli hämtad av Erika eftersom jag ska till sjukhuset då. Men jag ändå inte sugen på att festa, kanske bryter ihop totalt med lite sprit i kroppen så det kan lika gärna vara. Och festar jag inte kan jag ju köra bil själv. Sen är ju alltid festen roligare än utgången så jag åker nog hem istället

Hur gör ni när ni planerar?
 

Kommentarer
Postat av: fashionhaggan

jag planerar ungefär på samma sätt, det kör alltid ihop sig för mig, för jag vill så mycket, men det brukar alltid lösa sig i sista änden. Men det är som du säger, mår man inte helt bra psykist är det liak bra att vara nykter och köra hem, för annars är risken stor att man ballar ut efter bara ett glas vin. Kram, kul att ha träffat dig Camilla, du verkar vara en jättehärlig männiksa! Hälsa din kille.

2009-11-14 @ 14:22:05
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Camilla

Fashionhaggan: Ja jag vill nog lite för mycket ibland, känns skönt när det går att lösa på ett bra sätt ändå. Ja jag kände det, nykter och chafför blir det ikväll :) lika roligt det.

2009-11-14 @ 16:03:12
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0