EGO

Nu blir det korv med bröd här hemma, mumsigt värre! Sen ska jag lyckas laga 2 kycklingrätter, jag tog kanske i lite när jag handlade? Innan mat så tänkte jag visar er det här

Här är jag - Bara jag! Hur jag är som person. Jag hittade testet hos Jill, måste bara säga att henns stämmer så bra. Mitt däremot vet i skjutton, Jill tycker det stämmer. Men fy vilka trista yrken jag borde jobba inom i så fall, eller kanske inte alla men en del är lite flummiga istället typ fotograf. Testa här om du vill veta hur du är
 


Introversion - Uppmärksamheten främst riktad mot den egna inre världens idéer och intryck
Intuition - Tar in information via det "sjätte sinnet" och ser det möjliga
Känsla - Fattar beslut grundade på personlig värdeskala
Bedömning - Föredrar att leva på ett planerat och organiserat sätt
 


Kommentarer
Postat av: sarase

gjorde också det där.. det var intressant :D socialarbetare är ju grymt kul ;D

2009-10-15 @ 13:05:41
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sarase: Ja! Jo iof det skulle jag kunna tänka mig, men inte tex bibliotikarie...

2009-10-15 @ 20:24:41
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0