Göteborg del 2


Det blev en heldag på stan idag, jätte mysig dag och faktiskt riktigt härligt höstväder! Nu är vi tillbaka en liten stund på rummet, snart ska vi gå ner till Pianobaren, jag ska beställa mig en drink - Tack för tipset Sandra!

Någral påsar som fick följa med tillbaka, ett helt gäng faktiskt, lite gott och blandat


Ett par Acne Needle i helt blå färg, lite speciell färg men de ser absolut inte ut som några jag äger Lite info om modellen Needle som jag fick av tjejen i Acne butiken - Acne har tänkt en del på miljön och har därför sytt om väldigt många av de jeans i modellen A-pant som inte sålde (utsvängda ben), de har nu sytt in dem i benen och de säljs som "Needle middle waist" eftersom de är några centimeter lägre i midjan än vanliga Needle. Jag tycker det är ett jätte bra initiativ! Om det finns något som inte ens säljer på rea så är det ju dumt att kasta när det går att göra om dem


En längre lite oversize skjorta i siden från MQ's nya märke Fresh fish/Anna Falck Holy. Den här hade jag inte ens sett tror jag om inte tjejen i kassan hade den på sig. Den är i svart/grå siden och är helt transperent runt axelpartiet


En tubhalsduk från Monki - Jag gillar mönstret
 

Kommentarer
Postat av: sarase

jag vill också åka på minisemester! ni har säkert haft en super mysig helg. hotellrummet såg ju jätte nice ut! :) jag önskar att man kunde bli bra direkt men det är tydligen knepigt när nerver är i klemm..vart finns din sjukgymnast? Stor kram

2009-11-01 @ 01:28:40
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det nya märket från mq ett dyrt märke? eller typ som zoul märket? vad kosta den transparenta skjortan?

snyggt iaf!

2009-11-01 @ 01:36:48
Postat av: Camilla

Sarase: Ja det är mysigt det här! Nu är jag uppe med tuppen, fullmåne ute och jag drömmer bara mardrömmar... Feelgood över Dominnohuset

Anonym: Det är kanske lite dyrare än deras andra märken, jag tittade inte vad de andra kläderna kostade. Fast så dyr är den iof inte, det är 100% siden och priset är 699 kr

2009-11-01 @ 07:41:24
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Oh, vilken kul shopping! :) Det där med att sy in byxorna nedtill var ju perfekt. Varför inte? :)

Shoppa vidare nu och ha en fin söndag!

KRAM!

2009-11-01 @ 11:02:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anette

Härlig shopping och så bra gjort av Acne att sy om jeans! De du köpte är jättefina på dig :)

2009-11-01 @ 12:33:44
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Camillas dagar: Visst var det smart!

Anette: Tack!

2009-11-01 @ 19:15:05
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0