Provat


                              Bild lånad från Fillippa K

Den här gillade jag verkligen när jag den för ett tag sen. Men som alltid när det kommer till tajta klänningar i lite mindre stretchigt material utan dragkedja i ryggen så är mina breda axlar i vägen. I provhytten på Kings i Norrköping så försökte jag först med en medium men jag kom inte i den, så på med en large istället. Det gick hur bra som helst men jag ville inte ha den som modellen ovan utan lite tajtare och med en large så såg jag ut som bilden... Nope inget köp där inte när det ser ut som en klänning som hänger kvar på galgen!
 

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Oh, vilken vacker men enkel klänning. Synd att den inte passade. Jag är också riktigt axelbred. :(

Skorna du shoppade var superfina! :) Kram!

2009-10-25 @ 13:42:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camillas dagar: Ja synd :( Tack

2009-10-25 @ 13:45:38
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0