Randigt


                                               Bild lånad från Boomerang

Om ni har hängt med här ett tag så vet ni att jag har en fallenhet för randiga tröjor! Om jag går in i en butik så kan det ganska ofta sluta med att jag antingen hittat något randigt jag gillat eller något randigt jag köpt. Men nu var det faktiskt ett tag sen jag köpte mig en ny randig topp - Det börjar nog bli dax igen

På Boomerang har jag i alla fall hittat den tröja som är randig som kommer bli mitt nästa randiga köp. Kragen gör att den inte ser ut som alla andra randiga tröjor och sen brukar nästan alltid randiga tröjor inte ha lika breda ränder av båda färgerna heller
 


Kommentarer
Postat av: Anette

Känns som en tröja för dig ;)

2009-10-11 @ 11:09:47
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: EMMA

Randiga tröjor är ett måste i garderoben :) Hoppas du haft en trevlig helg!

2009-10-11 @ 17:15:58
URL: http://luxe.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Anette: Ja!

EMMA: Ja de går att ha till allt!

2009-10-11 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0