Tandläkaren

På morgonen idag besökte jag min nya tandläkare. Jag gillar inte att ha gå till tandläkaren, jag ryser i hela kroppen när det är dags. Det har varit ett sånt där måste 1 ggr/år. Jag har varit med om värre och så ont gör det ju inte men jag tycker det är obehagligt. Tror allt beror på att den tandläkaren jag hade fram tills jag var 20-22 var ganska hårdhänt

Det jag skulle komma till var att det här var nästan helt underbart, om det nu kan vara underbart att gå till tandläkaren?! Hon var bestämt men absoult inte hårdhänt utan väldigt försiktig. Hon pillade och plockade och var nogrann, jag är helnöjd! Billiga är de också, tandhygenisten gör allt och eftersom jag aldrig har hål så behöver jag egentligen inte träffa tandläkaren. Allt som allt kostar ett besök 495 kr (utan hål då såklart). Sen har man ju lite bidrag till tandläkaren från staten och jag fick 100 kr rabatt för att jag var ny kund. Mitt besök hos Thea idag kostade bara 245 kr

Jag vill tipsa alla er i Norrköping - Byt till Thea! Fina lokaler, låga priser, trevlig personal. Jag hittade inget negativt utan gillade allt

Trodde aldrig jag skulle säga detta - Jag vill gå till tandläkaren igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0