Tisdag detaljer


Ser ni? Vid pilen har jag en röd pric :( Jag har varit hos sjukgymnasten idag för min axel/nacke. Det passade helt utmärkt eftersom jag fick skitont i nacken/axeln bara nån timme innan jag skulle dit. Jag jagade runt efter en geting här hemma i köket som attackerade mig. Jag sträckte mig nog... Hon förklarade att musklerna får kramp som inte släpper. Jag fick värmebehandling, massage och ackupunktur. Därav röda prickar på händerna och ett blåmärke på ryggen. Jag är stel men helt säker på att det är bättre nu än om jag inte hade haft en tid där i dag


Jag har haft en stickad tröja från Gina på mig - Med puffiga axlar :) Köpte den för länge sen men har inte använt den förrän nu. Skön vardagströja med det lilla extra

Vi har haft brandskyddsutbildning idag på jobbet - Nu kan jag allt! Eller kanske inte, men vi fick se en del små filmer med ganska läskiga resultat när det börjar brinna och saker går fel. Ett exempel var en privatfilmad snutt där alla skulle ut genom en dörr (eftersom det var snö för nödutgången), alla sitter fast i dörrhålet, ligger, hänger, står på varandra och kommer ingenstans... Hemskt det där med eld!

Har ni brandsläckare hemma? Vi har det, jag insiterade på att ha en så jag önskade mig det i julklapp en gång (eller om det var när jag fyllde år). Jag har fått uppmaningen "Tänk dig väldigt noga för innan du använder den här". Det är en pulversläckare och det blir väldigt pulvrigt i hela lägenheten om den används. Så för mindre små bränder är det inte så smart. Jag vill ha en brandfilt också! Jag är ju rädd för eld så en filt skulle jag ju liksom ha mellan mig och elden. Vad tycker ni om elden?
  

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Skönt att du fått akupunktur. Första gången gjorde inte så ont, men sedan värre och värre. Däremot blir det ju effekt av det, så jag är nöjd. Hoppas att det hjälper dig också.

Söt tröja! =)

Och ja - här är en med riktig brandfobi. Jag kollar plattång, strykjärn och kaffebryggare flera gånger innan jag åker till jobbet. Vi har en pulversläckare hemma vi också.

Kram kram!

2009-10-21 @ 16:49:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camillas dagar: Aj då blir det värre... Det hjälpte väldigt mycket för idag har jag mått mycket bättre! Samma här jag springer runt och kontrollerar

2009-10-21 @ 18:54:49
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0