Förhandling

Idag är det lite sovmorgon för mig, lite typiskt vaknade jag 20 min innan klockan skulle ringa. Det bor ju en liten Skalman i mig så det är svårt att komma från rutinerna

Jag ska på utbildning i två dagar "Negotiating from a Weak Position". Det ska bli roligt och just den här utbildningen tror jag att vi kommer ha väldigt stor nytta av. Det är svårt att förhandla som inköpare när man är i underläge av både den ena och andra orsaken

Sen ikväll så bär det av hem till min chef och vi ska ha vårt knytkalas! På nåt sätt ser jag mer fram emot det här än att gå ut och äta. Alla har hjälpt till och alla ska hjälpa till med de sista förberedelserna. Igår lagade vi en kycklingrätt "Butter chicken", en del av smöret fick tom hällas av det blev för mycket. Sen lagade vi en vegatarisk rätt med tofu, spenat, vitlök, ingefära och grädde. Jag har smakat båda och det är gudomlikt gott!

Ha en bra tisdag!
 


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Mmm, vad gott! Lägg gärna ut recepten om du har tid och lust. Hoppas ni får en trevlig och god kväll! :)

Kram!

2009-09-22 @ 08:20:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Älsklar knytis, så 70-tal, mysigt och... gemytligt är nog det rätta ordet!

2009-09-22 @ 09:21:43
URL: http://nyheter24.se/mamma24/livsstil
Postat av: Camilla

Camillas dagar: Jag har tyvärr inte recepten, men om jag får dem så kommer de

Kajsa: Javisst är det

2009-09-23 @ 06:43:14
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0