I'm here

Massa jobb den här veckan bar gjort att jag nästan inte alls har bloggat, blir visst så ibland

Den här helgen hälsar vi på hos ett par kompisar några mil utanför Stockholm, solen skiner och det är helt underbart ute. Snart är det höst känns i luften, jag längtar lite

Jag har fått hem den fina rocken från Ellos, men den måste bytas, den var väldigt stoooor! Tur att det inte är väder att bära rock riktigt än. Däremot när vi kommer hem från Mallorca om två veckor så är det nog dags att ta på den

Men till er andra osm funderat på att köpa rocken, gör bara det om ni har en saftig rabattkod. Den är väldigt tunn för att vara en rock, nästan mer som en tjockare kavaj. Den är liksom inte värd 999 kr... Men den kommer bli väl använd nu under första delen av hösten istället för en trench. Senare får jag nog ha en varmare tröja under och i vinter är den för tunn

Nej nu ska jag gå ut igen och vara lite social
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Lilla Skrållan är en galen liten katt..hur orkar ni med hennes löpande;) Se hur hon är imorgon när vi kommer dit, hoppas på lugn liten kisse som Wilma=)

2009-09-19 @ 19:02:29
Postat av: Camillas dagar

Åh, ska ni ut på en höstresa nu. Så skönt! :) Trist att behöva byta och greja då man beställer, men så är det ofta för mig också.

Ha en skön söndag!

Kram!

2009-09-20 @ 10:27:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: emma

fin blogg :)

2009-09-20 @ 16:02:51
URL: http://justhoas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Syster: Jo jag vet

Camillas dagar: Ja Mallorca på fredag

Emma: Tack

2009-09-22 @ 06:55:06
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0