Torsdag

Jag är både stressad och pressad, känns inte alls bra... Problemet är ju som vanligt att jag har egentligen inte har ont om tid men känner att jag borde planerat mer. Jag är nog egentligen inte heller pressad, jag hade en review med min chef och jag har koll på läget

But as always it is all about planning and organizing! Mina två sämsta sidor... Jag vill alltid så mycket så jag tappar liksom greppet över helheten och stressar upp mig själv

Det är nog bara att inse att ibland hinner man inte med allt. Men samtidigt inse att om jag tar ett steg tillbaka ibland och betraktar det hela och skapar lite struktur i oredan av tankar så hinner jag mer

Hur är ni som personer - Planners or Doers?
Nu menar jag såklart inte att man inte är båda för det är man, men det är alltid en sida som överväger

Oki, dagen är definitivt slut för det är väldigt mörkt ute. Så nu ska jag ta ett steg tillbaka och faktiskt tänka på vad jag gjort istället för vad jag inte gjort. Jag har hunnit långt mer idag än vad jag någonsin anade. Min plan var att sluta kl 16 sen hem och packa, tvätta och handla ett par böcker. Planen sprack eftersom jag kände att behövde har mer koll på läget gällande mitt jobb så jag slutade inte förrän 17,30. Kände mig irriterad på mig själv för jag tappade 1,5 timme. Men jag har faktiskt gjort klart mycket på jobbet, packat alla kläder & skor, tvättat, tagit fram en del som ska packas imorgon och handlat böcker och tidningar. Så dagen gick faktiskt bra!

   
 ¤ Tröja - Filippa K ¤ Jeans - Acne Needle
 


Kommentarer
Postat av: Anette

Usch ja då vet du vad jag har o kämpar med, men läskigt att det var så högt upp! Både nu och förra gången så har det varit långt ned i ryggen för mig.



Jag är helt klart planeraren, är sämre på att verkligen ta tag i saken o få den fixad :)

2009-09-24 @ 21:19:14
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag förstår dig helt och hållet... Vi har det oxå riktigt stressig nu. Ha nu en underbar resa!! Så ses vi när du kommer hem igen! Kram kram

2009-09-24 @ 22:02:15
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: Camilla

Anette: Inge roligt... Hoppas vi snart blir bra igen

Annica: Tack, ja en fika näst nästa vecka :)

2009-09-25 @ 06:07:51
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Mia ❤

Jag är nog en planner :) Ha en mysig helg!

2009-09-25 @ 11:46:39
URL: http://nightutopia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mia: Tack

2009-09-25 @ 15:33:36
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0