Foaming Face Wash

Jag var på Apoteket igår, det var handkräm jag sökte men köpte ansiktsrengöring
Den här ni den är så bra! För mig så är ett måste att en ansiktsrengöringsprodukt gör ordentligt rent, det ska gå lätt, mitt smink ska försvinna utan en massa gnuggande och det får inte bli kladdig i ansiktet efteråt

Demons & Angels heter den från CCS och den har allt, kostar dessutom bara 65 kr. På med lite vatten i ansiktet, massera in skummet, skölj av och det blev helt rent. Inga sminkrester kvar och huden känns fräsch


 
Nu undrar ni kanske varför jag är uppe innan klockan 8 när det är ledig dag - Vi ska åka till Vingåkers Factory Outlet på förmiddagen. Det brukar inte alltid finns speciellt mycket men något ska jag väl hitta
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

hörde från mamma att christians mamma tagit körkort, vad roligt:)

vi ses på söndag syster!

Glad Påsk!

2010-04-02 @ 10:01:44
Postat av: Ulrika

Tja bruden! Kul ikväll! Jag röstar på Topshop-klänningen eller leoklänningen men alla är fab.

2010-04-02 @ 16:26:42
URL: http://colorelle.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Den ser helt scary ut, men Apoteket brukar ha bra produkter :)

Hittade du något på outleten då?

2010-04-02 @ 16:32:57
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Camilla

Tack för tipset! Cool flaska dessutom...

Jag kör med underbara Dermalogicas rengöring nu, men tror att jag ska testa den där... Den är ju dessutom mycket billigare.

Ha det så trevligt på bloggfesten!

Kram

2010-04-02 @ 20:16:05
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0