Redan Fredag?

Eller det är Torsdag men som en Fredag. Jag ska snart bläddra igenom tidningen eftersom det är 1:a April, jag vill se vad de luras med i år

Det där med fondue, aldrig mer inomhus säger jag bara, om jag nån gång gör om det blir det på en altan en varm sommarkväll. Vi startade en minder majbrasa där på bordet och det höll på att hända en gång till eftersom det inte ville fungera att släcka en av dem. Ja tur att det finns stekpannor, grytor osv som går bra att släcka t-sprits eld med. Gott var det! Väldigt gott, men vilken stank, tänk er McDonalds frityr lukten, fast ingen fläkt som tar upp den, t-sprit som luktade som det gör när man lagar mat i skogen. När jag kom hem gick jag raka vägen in i duschen

Nu ska jag ta tag i den här dagen också, stryka lite kläder och få ordning på håret som ser ut som jag vet inte vad eftersom jag gick och la mig med blött hår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0