En annan långskjorta

Idag har vi varit på Skänninge marknad - Det vanliga inhandlades, kokosbollar och marknadsgodis. Sen tillkom det ett par grönväxter till köket. Det är väldigt mycket av samma sak flera gånger om på en marknad tycker jag, men det är också väldigt trevligt att traska runt och kika på allt i ett par timmar

På vägen hem åkte vi åt motsatt håll och stannade i Vadstena och åt lunch och tog ännu en promenad. Mysig sommarstad som påminner lite om Söderköping men ligger finare precis vid Vättern

På vår lilla stadsvandring så gick vi förbi Rödakorsets secondhand affär. Jag tänkte då på Ulrika och Beata som alltid gör så fina fynd i secondhandaffärer så jag gick in. Det fanns inte sådär jätte mycket på galgarna men jag hittade den här långskjortan som jag gillade och som faktiskt Christian gav tummen upp till också. De hade halva priset så den kostade bara 15 kr, ibland lyckas visst jag också fynda



Nu ska jag vidare och möta upp Annica och Tessan för en tapas middag på Manesa
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Verkligen! Så snygg den var, tummen upp!

2010-08-04 @ 22:18:46
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Camilla

Molly: Tack!

2010-08-06 @ 11:19:35
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0