Biokväll

Igår efter jobbet så mötte jag upp Annica - Vi gick på bio och såg The Town. Jag hade föreställt mig en helkväll där i biostolen tittandes på en action. Det hela börjde som en action på hög nivå men övergick sen till mer ett romantiskt drama. Det där har hänt förut, Annica säger att jag kan välja en film, jag väljer en Camilla film (långt bort från romantiska komedier)  men sen visar det sig att jag läst på lite dåligt och att det är romantik i filmen

Summa summarum - The Town kan jag absolut rekommendera!

Ibland kan man ha tur - Innan jag mötte Annica var jag hemma ett par minuter. Jag samla ihop all post och kikade lite på julkorten. Bland breven fanns ett från Unionen, tänkte öppna det senare, men sen kom jag på förra året fick vi en biobiljett. Jag öppnade och där fanns en biobiljett :)


 

Kommentarer
Postat av: emelie

Taack :D

2010-12-21 @ 08:14:26
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0