Fixat inför Nyårsafton 2010

Jag har blivit lite bortskämd med hur fint Eglina har lackat mina naglar - När jag försöker själv blir resultatet inte riktigt lika fint. Men igår gjorde jag ett nytt försök och den här gången blev resultatet i alla fall ok med hjälp av ett par nya produkter



Under har jag självklart geleförstärkning, naglarna blir hårda och klarar allt, dessutom så sitter nagellacket mycket längre. Jag har lackat med Malvas Cadiz, röd/orange skimmrande färg. Igår köpte jag ett nytt överlack som jag läst mycket bra om, Sally Hansen Dimond Shine, det blev verkligen en hård blank yta på naglarna. För att de sen ska torka fort så använde jag Nubar Freeze dry, den kan ni köpa hos Eglina på Hårgänget här i Norrköping (det är även hon som har gjort geleförstärkningen), en liten liten droppe vid nagelbandet och sen skaka handen, nagellacket torkar på max 2 min

Nu är mina naglar redo för kvällens fest, jag har använt lite spray tan (den jag skrev om för ett par dagar sen), mitt hår det fixades i Onsdags av Elin på Hårboden i Söderköping så nu är utväxten helt borta och mina extensions sitter där de ska, igår köpte jag även ögongskuggan och lösögonfransarna på Make Up Store

Så mer kan jag inte förbereda innan det är dax att hoppa in i duschen senare i eftermiddag och sen bli helt klar inför en väldigt rolig avslutning på 2010 - Det här kommer bli toppen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-12-31 @ 11:27:30
URL: http://theonlywish.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anonym: Tack!

2010-12-31 @ 14:50:38
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Sari

Jättefint lack!

2011-01-07 @ 18:45:29
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0