Redan eftermiddag

Ojsan så fort den här dagen gick då - För det börjar bli mörkt fast klockan bara är halv fyra. Trist men ändå lite mysigt, jag tycker det känns som en massa måsten försvinner så snart solen har gått ner. Ganska skön känsla dock blir ju elräkningen lite dyrare än på sommaren eftersom jag inte vill ha mörker inne, haha

Jag klarade inte att hålla mig vaken, det gick bara inte. En ilsken och envis huvudvärk fanns där hela förmiddagen och gjorde tillslut att jag la mig med Wilma på magen i soffan och somnade nån timme. Huvudvärken är nästan borta, hoppas nu bara jag kan somna ikväll

Men så helt underbart det är med ett par lediga dagar - Jag kommer vara så pigg och tillbaka till mitt vanliga jag efter helgerna. Vissa saker har jag snurrat till rejält den senaste månaden, eller kanske månaderna, allt har bara varit lite väl rörigt i mitt huvud. Hoppas nu på full återhämtning och att krafterna och minnet är tillbaka där de ska vara:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0