Andra dagen vecka 5

Jag började min tisdag med att äta "gröten" från itrim. Den är väldigt god och framförallt mättande


Sen var jag på gymet klockan 7 - Det här med morgon träning är helt min melodi - Det känns rätt från början. Jag är glad att jag skrev in mig på itrim och att jag går dit och tränar

På gymet fick jag ett smakprov på deras andra nyhet Morotsoppa. När jag kom hem så la jag ifrån mig lite saker på sängen bla påsen med soppan. Nästa gång jag gick in i sovrummet låg Skrållan på soppan, hon stirrade surt på mig när jag skulle ta bort den. Tror dock inte att hon skulle gilla innehållet ;)



Efter jobbet var jag hos Eglina på Hårgänget och gjorde en ny nagelförstärkning, denna gång med vita tippar igen. Det kommer nog bli svarta tippar någon mer gång längre fram

Nu sitter jag i soffan, Halv åtta hos mig har precis börjat

Vad har ni gjort idag?
 

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Så himla duktig du är!! Jag måste också skärpa upp mig =)

2010-02-02 @ 20:44:48
URL: http://beatas.se
Postat av: Camilla

Beauty By Beata: Det är faktiskt roligt den här gången :)

2010-02-03 @ 05:56:36
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0