Gnäll & Strumpor

Jag gick hem från jobbet idag - Tröttheten, frusenheten och huvudvärken tog kål på mig helt enkelt. Så nu sitter jag här och gnäller igen... Dessutom som om allt inte redan är skit så gör min axel och arm ännu ondare, sköterskan gissade ju förra veckan på att infektionen i knölen trycker på en nerv. Imorgon ska jag till läkaren, hoppas han kan göra något åt det här eller berätta hur länge det ska vara såhär

Mitt råd till er är ännu en gång - Kläm aldrig sönder finnar som sitter i hårbotten eller runt näsa eller mun! Det kan sluta med en bakterieinfektion...

När jag kom hem från jobbet så klädde jag snabbt om till myskläder tog ett täcke och la mig i soffan, där låg jag och huttrade. Men tröttheten tog överhand och jag somnade, sov så oroligt för jag fröt så jag skakade, men eftersom jag var så trött orkade jag inte vakna ordentligt och gå och ta på mig ett par strumpor. Ja strumpor de hjälper alltid när jag fryser

Förresten jag kom på en sak ang strumpor - I December köpte jag nya strumpor från New Body som jag lovade att skriva om när jag använt dem och tvättat dem några gånger

Jag har bara tagit fram 4 av de 7 paren, de används väldigt flitigt och tvättas ofta. Färgen är fortfarande väldigt svart, formen är lika som från början och resåren har inte gått sönder, inte heller något nät under någon strumpa. Kanske lite dyrare än H&M och Lindex men så bra de är!

I en ask: 7 par
Pris: 150 kr
Betyg: 5/5


 
Nu ska jag fortsätta tröst dricka Coca Cola och se Halv åtta hos mig
Berätta gärna vad ni gör
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Deras hotpantstrosor är också jättesköna:)

2010-02-15 @ 19:33:23
URL: http://sandraoida.blogg.se/
Postat av: Annica

Stackare!! Hoppas du mår bättre efter imorgon! Jag ser oxå på halv 8 hos mig men snart ska jag iväg på förhandsvisning av I love you Philip Morris.

Kram kram

2010-02-15 @ 19:58:17
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: Rövarmamman♥

O hoppas hoppas att du känner dig bättre imorgon! Själv har vi kikat på OS o hejat på swe o kollat på familjen annorlunda. Nu läser ja lite bloggar. Hoppas som sagt att du får vila o att du känner dig bättre imorgon! ps. har du ngn bra medicin mot huvudvärken?

2010-02-15 @ 21:06:09
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Camilla

Ida: De har jag också hört mycket bra om

Annica: Var den bra?

Rövarmamman♥: Tack, inte bra idag heller... Jag äter Panodil mot huvudvärken

2010-02-16 @ 08:26:08
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0