Måndagen är här

Nu är helgen slut och jag är så trött! Vet inte riktigt var jag ska ta vägen så trött är jag... Det här med att leva livet precis som vanligt fast jag har en infektion och äter penicillin kanske inte funkade så bra som jag trodde. Men eftersom jag liksom inte känner mig sjuk har jag gjort allt jag brukar, sen har jag däckat innan 21 på kvällarna i en veckan nu...

Jag har en återbesökstid hos doktorn imorgon, knölen i nacken är kvar och ev behöver de ta hål på den och tömma ut vad som nu finns där inne (var...) Imorgon är även sista dagen med peniciliinet, tröttheten kanske släpper sen

Idag väntar inte mycket mer än att jobba, jo jag ska till Eglina också och fixa till mina naglar. Men efter jobbet ska jag gå hem och bara krypa upp i soffan under ett täcke, kanske sova en liten stund



Har ni sett att den gamla hederliga YES flaskan är tillbaka - Så mycket snyggare än den nya! Vi behövde inte nytt diskmedel men jag var bara tvungen att ha en. Jag som inte brukar ha diskmedelsflaskan framme ska nu självklar ha det

Hoppas ni får en bra Måndag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag är på jakt efter nya tights, vilket inte är så lätt då det finns tusen st olika varianter! Kan Du tipsa mig om snygga tights till budget pris?



Som inte bara är trendigt en säsong, utan som man fortfarande kan ha om något år eller så.

T.ex. skinntights, tights med detaljer som dragkedja, lappade tights etc.. Har Du hittat några som är extra snygga eller liknande? HJÄLP TACK!

(Om det finns bild på dem på nätet, så säg gärna till!)

2010-02-15 @ 09:16:17
Postat av: Marie

Usch, den där tröttheten är hopplös!!

Hoppas det blir bättre när du slutat med penicilinet.



// Kram Marie

2010-02-15 @ 12:54:51
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: EMMA

Åh..! jag ska handla idag och då ska jag köpa med mig en flaska retro YES hem :-) Ha en trevlig måndag.

2010-02-15 @ 13:51:29
URL: http://luxe.webblogg.se/
Postat av: fia

ja jag håller med dig den är mycket snyggare än den gammla . Undrar varör sådan måste va fult ??? kanske skulle bli lite roligare om flaskorna va snyggare ..

Må så gott.

2010-02-15 @ 16:52:14
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0