Snö snö snö...

Jag tänkte börja jobba vid 7 idag undrar om det är en bra idé när det snöar och de inte har plogat än? Det är en sorglig onsdag, ett år sen min moster dog... Jag ska följa med mamma till kyrkogården i eftermiddag

När ska det sluta snöa, jag kommer inte ens ihåg vilket år det var snö på marken så länge som i år. Här i Norrköping kom snön lucia veckan, det är snart 2 månader sen. Det bara snöar och snöar, mer och mer snö. Jag har en tjock dunjacka, det har jag inte ens ägt någon på massor med år, vilken tur att den inhandlades! Nu har jag även ett par varma skor utan klack - Vi rensade lite hemma hos mamma och pappa i helgen och då dök min mosters curling kängor upp, kanske 1/2 för små men vad gör väl det

Oj nu kom jag på att jag har ett avlångt paket på över en meter som ska med till jobbet - En suprise! Hoppas det inte blåser bort!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

En varm kram till dig på den jobbiga årsdagen. ♥

Kram!

2010-02-03 @ 09:32:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camilla: Tack

2010-02-03 @ 18:15:15
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0