Status idag

Fortfarande ont i mitt bakhuvud men annars är jag ok! Sov ganska illa inatt eftersom jag vaknade varje gång jag hade sovit för länge på höger sida eller på rygg, men jag får väl gå och lägga mig tidigt ikväll och hoppas på en bättre natt

Någon som vet om man får träna när man äter penicillin?? Fredag morgon är ju en av mina träningsdagar....

Jag har faktiskt hemma en liten sväng idag, äter lunch vid vårt eget köksbord, riktigt trevlig det ibland! Skönt att få ett jobb break och en promenad

Idag ska jag hämta ut ett paket som innehållet en sån här skjorta. Jag lyckades faktiskt hålla mig borta från den svarta och köpa en med lite färg, undrar om jag gjorde rätt i det?


                         Bild lånad från Acne
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

man ska nog inte träna när man äter pencelin syster...man ska inte överanstränga sig har jag för mig!du får hoppa över träningen på fredag:)

2010-02-11 @ 13:43:40
Postat av: Rövarmamman♥

Du ska nog vila så mkt du kan, man ska nog inte anstränga sig när man äter medicin, de kan nog annars förvärras.

Krya på dig, blusen är super snygg- ska bli kul o se den på dig:)KRAM



ps. du beställer från Acnes hemsida va? hur lång lev. tid brukar de ha? ds.

2010-02-11 @ 13:57:25
URL: http://roxenmo.se
Postat av: alex

åh hoppas på att få se blusen på samt en liten bedömnikng av den ;)

Krya på dig

2010-02-11 @ 16:56:26
Postat av: JETS

Den där har jag precis hämtat ut. Fast i svart. ;) Men den är jättefin i alla färger! Hade jag inte köp min beige från H&M Trend hade jag också låtit bli den svarta och slagit till på en i färg. Krya på dig!

2010-02-11 @ 17:53:44
URL: http://jets.blogg.se/
Postat av: Camilla

Syrran: Nej jag hoppar träningen idag

Rövarmamman♥: Nja vila blir det inte så mycket, jag har jobbat som vanligt. Ja jag beställer därifrån, brukar bara ta ett par dagar

alex: Japp bild kommer

JETS: Svart är så fint!

2010-02-12 @ 07:14:44
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0