Bra att ha!

Gillar ni "Bra att ha saker"? Jag gör det, ibland och ibland ångrar jag att jag kastat saker som jag hade behövt, andra gånger undrar jag vad "Bra att ha sakerna" ska vara bra till!

Dagens "Bra att ha" kommer bli den här hatthyllan och skohyllan - Vi har dem redan men eftersom vi bor i en bostadsrätt så kommer de lämnas kvar den dagen vi flyttar. Och de är väldans bra och dessutom snygga så vi ska helt enkelt köpa dem, "Bra att ha" om vi köper ett hus, haha



Så vad tycker ni - Dagens nödvändigaste eller dagens onödigaste?
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

De var ju himla billiga! Definitivt bra att ha!

Jag ska nog ta tag i det hela o skaffa en skohylla istället för att bara ha alla skor i en stor hög vid dörren...

2010-01-17 @ 11:34:10
Postat av: Camilla

Cicci: Ja billiga och helt slut...

2010-01-17 @ 17:14:20
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Med tanke på priserna så var det ju inget "farligt" bra att ha köp :) Snarare smart att ha extra köp!

2010-01-19 @ 16:34:25
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0