God Morgon Tisdag

I mitt huvud känns det som Torsdag, vet inte varför för jag tycker inte gårdagen var lång...

Det här kommer bli en helt vanlig Tisdag det är jag säker på, inga möten bokade, inget speciellt att göra efter jobbet, jag ska helt enkelt jobba på i hög fart hela dagen. Jag har ett gäng med förfrågningar att få i väg till diverse leverantörer, jag måste bara sortera upp allt så jag vet vad jag ska skicka var. Sen har jag ett par väldigt långa förfrågningar som jag måste följa upp - Alltså mycket knappande på datorn idag!

Snabba cash det var ändå en av de absolut bästa filmer jag sett! Kanske lite rå ibland, kanske inte så lyckligt slut. Men egentligen så kanske den speglade verkligheten bra, blir man slagen och sparkad så ser man väldigt hemsk ut efteråt och det gör ont, blir man skjuten så kan man faktiskt dö, inte lyckas hoppa åt sidan, ska man sälja knark så kan man hamna i fängelse. Och alla kärlekshistorier slutar inte lyckligt. Den var så bra så jag kan tänka mig att se den igen, mest för att klura ut vem som gjorde vad egentligen

Ha en bra Tisdag!
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har oxå haft torsdag idag!! Måste varit för att gårdagen var helt förjävlig på jobbet och dagen kändes lång! Camilla, erkänn.. Det bästa med filmen var just att kärleken inte alltid slutar lyckligt? ;) Grymt bra film!!

2010-01-19 @ 19:35:53
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: Cicci

Och känner för att läsa boken och inte har den så har jag den så det är bara att säga till så kan du få låna den och komma fram till vem som är vem och gör vad.. nästan totalt oläst är den också!

2010-01-19 @ 23:03:45
Postat av: Marie

Åhh, den där filmen vill jag verkligen se!!

Jag har hört så mycket positivt om den!!



// Kram Marie

2010-01-19 @ 23:03:51
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Annica: Allt var bra med den här filmen!

Cicci: Åh tack!

Marie: Ja se den! Bland de bästa jag sett

2010-01-20 @ 06:44:30
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0