Helg Helg Helg!

Jag har verkligen en sån där mysig helg känsla idag. Det ska bli en liten sväng på stan i eftermiddag tillsammans med Annica en present ska köpas till min systerson som fyller år nästa vecka. Sen ska jag till Make Up Store för att bli sminkad, spännande att se hur någon annan gör och tänker

Jag måste bara berätta något roligt som hände igår när vi skulle åka hem från Andreas och Kristin. När vi går ut till vår bil så är vår vän J's bil redan startad, han var kvar i källaren och vi sa att han hade smitit ut källarvägen medans vi stod och pratade i hallen för att starta bilen (det var -19 grader, burr). Men sen när vi åker hemåt så ringer Andreas och bara skrattar, J hade nämligen lämnat bilen igång när han kom, tänkte den kunde gå en stund så isen på insidan av rutorna försvann. Men han hade glömt bilen och den hade stått där på tomgång i ungefär 4 timmar!! J kanske kan räknas till de tankspridda

Vad gör ni idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0