Dag 2 på semestern

Så snabbt tiden går! Min semester är i full gång

I går var vi i Motala, där köpte vi vinterdäck till Christians bror. Sen vidare till Ljungsbro och Cloettas fabriksbutik, tänk att man kan handla godis som man inte behöver alls för 130 kr. Efter det gjorde vi ett snabb stopp på Ikea. Det slutade roligt, Johan var med och skulle köpa en list som är ca 2 meter lång, men han behövde egentligen bara 18 cm så han knäckte av listen på parkeringen, roliga miner några fick när deras hakor trillade ner ;) Igår kväll blev det bio för andra gången den här veckan, Inception, sådär, fast jag gillade den, men jag förstod inte slutet... Ska ni se en film så välj Bröderna Karlsson, haha så rolig

I dag, vi har åkt till Stockholm för att hälsa på vänner. Vi stannde till på Forum Nacka, jag ville besöka Zara. Tyvärr var det rea i mer än halva butiken, jag gillar ju inte riktigt rea... Nope, hittade ett par byxor men jag hängde tillbaka dem. Jills ord ekade i mitt huvudet sedan sist jag titta på såna byxor "Du kan lika gärna ha en blöja på dig". Nu har jag precis lekt leken Gå på mina fötter med en skrattandes snart 1 åring :)

Jag hittade en bild hos Kristin från förra helgen och en från Johan - Bjuder på dem i brist på nya. Jag har glömt min kamera hemma, lite typiskt mig

2 x 3 tjejer! Kristin jag Cicci


Haha Kristin, samma min på båda bilderna ;)
 

Kommentarer
Postat av: delinda

nice att semestern satt i gång =) var också i Nacka i v och spanade

2010-07-30 @ 22:51:20
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Molly

Härligt, vilka finingar ni är =)

2010-07-31 @ 23:52:49
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Kristin

Japp, det är min favorit pose. Tur att jag är glad iallafall, hihi!

2010-08-02 @ 12:33:39
URL: http://kristys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0