En GårDagens

Jag hade lite att styra med efter jobbet igår, berättar mer om det nästa vecka! Och när jag hade styrt klart så gick vi en promenad runt strömmen men Christians mammas hund Zero. Hur härligt väder som helst igår för en promenad, det var inte för varmt men solen sken på oss

Tänk, nu är det Fredag igen, veckorna går fort! Idag ska jag göra vad jag gör varje vardag. Gå till jobbet och göra mitt jobb :) När kvällen kommer så är vår lägenhet i stort behov av att städas, det blir liksom helt bort prioriterat när det är fint väder... I helgen blir det ett par utflykter för att träffa familj och vänner. Men den här gången får datorn följa med, vi ska köpa ett kontatkort till ett mobilt modem vi har här hemma

Det här var jag igår - Byxorna är ett reafynd, men jag vet inte... De töjde sig massor under dagen. Lite pös är fint, men när stl 38 ser ut som 44 så gillar jag det inte. Tröttsamt med "reafynd" ibland - De får nog blir hemma/åka till landet byxor istället


      ¤ T-shirt - Acne ¤ Byxor - Flash ¤ Wedges - H&M
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh så snyggt, fullpott! =)

2010-07-02 @ 10:29:49
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Anette

Så snyggt, t-shirten är jättefin på dig även om du inte är en "rosa" tjej :)

2010-07-06 @ 11:35:24
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Molly: Tack så mycket

Anette: Tack, ja konstigt egentligen att jag gillar den ;)

2010-07-07 @ 07:29:32
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0